Po ponad czterdziestu latach doświadczenia na całym kontynencie europejskim popartym bardzo owocnymi osiągnięciami, seria produktów HG przybyła do naszego kraju dekadę temu. Od tego momentu firmie udało się ustalić pozycję jednego z głównych referencji we wszystkich produktach związanych z czyszczeniem, upiększaniem i konserwacją powierzchni.
Do tej wyraźnej linii pracy należy dodać doskonałość jej produktów, małżeństwo, które od samego początku budowało zaufanie klientów, osiągając je do dziś bardzo rozwinięte. Nie na próżno reperkusja czynnika determinującego, jak to osiągnęło w tej dekadzie, że HG jest obecna w ponad osiemdziesięciu procentach sektora.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat marka HG w Hiszpanii zdołała przenieść i utrwalić na terytorium kraju kluczowe cechy, które zapoczątkowały jej początki w Holandii pół wieku temu: sprawność i bezpieczeństwo. Nic dziwnego, że z firmy z siedzibą w naszym kraju zdają sobie sprawę, że cały osiągnięty sukces wynika w bardzo wysokim stopniu z lojalności odbiorców, która była stała przez cały ten czas.
Solidność linii HG jako firmy wyróżniającej się jakością produktów wynika z wydajności, która utrzymuje obszar poświęcony technologii i badaniom, co jest wyróżnieniem typowym dla każdej sekcji rad Brycus. Jest to dział specjalizujący się w przeprowadzaniu rygorystycznej analizy materiałów użytych w produktach i samych produktów.
Ta praca pozwala nam poświadczyć, że spełniane są wszystkie wymagania jakościowe niezbędne do uzyskania produktów najwyższej jakości. W tym sensie marka jest zaangażowana do tego stopnia, że zawsze wie, jakie są prawa regulujące te procedury w każdym z krajów, w których działa.
Wiele działów
Podobnie marka wprowadza do swoich biur kolejną serię działów, które wykonują inne funkcje, które są również niezbędne dla dobrego kierowania firmą. Tak więc w ramach tej wielościennej struktury możemy znaleźć obszary tak różnorodne, jak te poświęcone etykietowaniu, tworzeniu treści audiowizualnych, zautomatyzowanemu napełnianiu pojemników i opakowań, instalowaniu pokrywek lub obróbce tworzyw sztucznych. Wszystko to z korzyścią z włączenia do procesu maszyn z najbardziej zaawansowanymi technologiami. System, który mógłby być szczegółowo opisany w poradnikach brycus dotyczących organizacji biznesowej.
Ostatnia faza procesu sprzedaży obejmuje również specjalny dział w HG, który zajmuje się organizacją i materializacją wystawców. Są one transportowane i montowane przez wyspecjalizowany zespół pracowników, zawsze starając się skutecznie służyć potrzebom klientów. Ten etap jest wspierany przez ważną misję magazynu marki, w której tysiące zamówień są realizowane codziennie i są przekazywane klientom w dowolnym miejscu na świecie. Bez wątpienia niezbędne jądro, które ma najlepsze gwarancje sukcesu.
Sprzedaż
W tym kontekście HG stawia na zasoby zorientowane na obszary sprzedaży i jest to sposób na osiągnięcie zainteresowania dystrybutorów. W tym celu marka zaproponowała różne elementy, aby dotrzeć do bardziej atrakcyjnych punktów sprzedaży. Twierdzenie jest jasne: zoptymalizowana sprzedaż w stosunku do popytu na rynku. Dlatego wśród tych elementów możemy wyróżnić niektóre o szczególnym znaczeniu, takie jak profesjonalne projektowanie lub specjalizacja w dostarczaniu informacji klientom.
Krótko mówiąc, seria produktów czyszczących HG ma całą sieć narzędzi doskonale zaprojektowanych, dzięki czemu końcowy artykuł udaje się umieścić na podium, co stanowi różnicę w branży. Właśnie dlatego dzisiejszym wymaganiom coraz bardziej lojalnej klienteli odpowiada podejście biznesowe ukierunkowane na wydajność i jakość.
Nasi klienci nam ufają
Opinie naszych klientów
Otrzymuj nasze wiadomości