Marka: Palmako
Odniesienie: FR70-5656-2
Jeśli zawsze chciałeś mieć drewniany garaż, aby lepiej chronić swój zwykły pojazd, nie ma nic lepszego niż zaufanie Palmako w osiągnięciu najlepszych rezultatów.
Ogólna charakterystyka produktu:
Funkcje:
Możesz dowiedzieć się więcej w obszarze naszych marek: Palmako
PROCEDURA OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA
Aby rozładować towary na paletach o długości większej niż 2,4 m, klient musi dysponować niezbędnymi środkami, takimi jak winda lub personel pomocniczy do ręcznego rozładunku. Przewoźnik nie jest odpowiedzialny za pobieranie zamówień o tych cechach lub transport paczki do wnętrza domu lub lokalu, chyba że instalacja produktu została wyraźnie zawarta.
W przypadku domów drewnianych na paletach o długości większej niż 2,4 m, za rozładunek będzie wyraźnie odpowiedzialny klient, ponieważ pomiary te przekraczają szerokość ciężarówki i niemożliwe jest rozładowanie za pomocą palety od tyłu. Dostawa wszystkich zamówień na paletach odbywa się na poziomie ulicy, tylko jeśli paczka nie przekracza 2,4 m długości. Jeśli klient woli, może zostać dostarczony do najbliższej delegacji zgodnie z miejscem docelowym w celu jego późniejszego przeniesienia, w żadnym wypadku firma transportowa nie jest zobowiązana do wprowadzenia paczki do domu lub przesłania jej do mieszkania.
1.- Sprawdź, czy treść dowodu dostawy odpowiada oczekiwanemu towarowi.
2.- Potwierdź, że opakowanie jest w idealnym stanie w momencie odbioru, dotyczy to również kompletnych metalowych pasków bez wad i naprawionych cięć, sprawdź także, czy nie ma otworów w szarej folii z tworzywa sztucznego otaczającej całe opakowanie. I zauważ, że wygląd opakowania nie wykazuje żadnych anomalii.
3.- Jeśli uważasz, że produkt nie jest w dobrym stanie, musisz zawsze zapisać go na piśmie na dowodzie dostawy przewoźnika, wyraźnie wyjaśniając incydent i robiąc zdjęcia, które odzwierciedlają problem. UWAGA: NIE JEST WAŻNE DO PODPISANIA. „Z WYJĄTKIEM DOKONYWANIA BADAŃ LUB PRZEGLĄDU”, gdy pojawią się braki, konieczne jest o wiele bardziej szczegółowe określenie, w tym tekst objaśniający, aw ostatnim przypadku skontaktowanie się z naszą firmą lub odrzucenie odbioru.