Marka Santa Clara ma swoje początki prawie 100 lat temu (1929), w centrum Vigo, podczas której marka przeszła ewolucję od początkowej fabryki rzemieślniczej do jednej z najbardziej prestiżowych marek w branży wyrobów porcelanowych w naszym kraju, będąc pierwsza marka w branży do spontanicznego rozpoznania.
Przez różne etapy swojego istnienia, w piecach fabryki nieprzerwanie wypalano miliony porcelanowych i ceramicznych talerzy, misek i filiżanek, które były świadkami tak ważnych wydarzeń, jak królewskie małżeństwa czy narodziny linii Hiszpańskie linie lotnicze (IBERIA miała Santa Clara zastawa stołowa w pierwszych latach w powietrzu).
Ewolucja marki, która potrafiła dostosować się do zmian społecznych i różnych wymagań rynku, szanowała jednak charakterystyczny i rozpoznawalny lew swojego logo. To zwierzę odzwierciedla ducha walki firmy i wierność zasadom, na których opiera się jako marka: jakość, zaufanie i dobrze wykonana praca.
Nasi klienci nam ufają
Opinie naszych klientów
Otrzymuj nasze wiadomości