Jak kupić
Dodaj produkty do koszyka i sformalizuj zamówienie. Poprosimy Cię o informacje o dostawie i osobę kontaktową. Jeśli wolisz, możesz wysłać nam wiadomość e-mail na adres info@brycus.com lub zadzwonić do nas pod numer 918 314 064, a my pomożemy Ci złożyć zamówienie
Jak można zapłacić?
Możesz wybrać jedną z następujących form płatności, wszystkie bezpieczne:
WIZA lub MASTERCARD
Z bankiem: La caixa, z którym zawarliśmy bezpieczną usługę w celu ochrony twoich danych
PRZENIESIENIE BANKU
Nasze numery kont to:
La Caixa 2100 0194 3502 0029 9953
BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515
Banco Santander ES87 0049 1803 5521 1175 5920
W przypadku przelewów międzynarodowych:
Kod BIC (SWIFT): CAIXESBBXXX
IBAN: ES07 2100 0194 3502 0029 9953
IBAN: BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515
PRZED ZWROTEM
Dodatkowa prowizja od firmy kurierskiej ekspresowej wynosi 6,5% zamówienia (minimalna prowizja 6,50 €). Musisz zapłacić gotówką kwotę zamówienia kurierowi, który ci ją dostarczy. Ta forma płatności obowiązuje tylko w Hiszpanii kontynentalnej.
PŁATNOŚĆ TERMINOWA
Podziel swój zakup na 3, 6 lub 12 rat. Żadnych formalności.
PŁAC PAL
Jeśli jesteś użytkownikiem tego systemu płatności, możesz również wybrać go bezpośrednio z zamówienia
Ile zapłacę za wysyłkę?
Maksymalna kwota kosztów wysyłki wynosi 12 € przy zamówieniach poniżej 300 €. Od 300 € koszty wysyłki są bezpłatne dla całego półwyspu (z wyjątkiem zamówień o wadze większej niż 2001 kg). W każdym razie kwota do zapłaty pojawi się po sformalizowaniu zamówienia.
Jak i kiedy go otrzymam?
W momencie formalizacji zamówienia pojawi się zwykły czas dostawy, który zwykle wynosi 48-72 godzin w przypadku produktów w magazynie i 5 dni w przypadku innych produktów. Podane czasy dostaw mają charakter informacyjny i oparte są na średniej obliczonej w dniach roboczych. Czasami mogą wystąpić większe opóźnienia, w takim przypadku klient może jednostronnie wycofać zamówienie, zastępując kwoty wpłacone w zamówieniu.
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Jeśli zamówienie nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo do zwrotu w ciągu maksymalnie 14 dni, ale w takim przypadku koszty wysyłki ponosi klient zgodnie z prawem.
Co jeśli zostanie uszkodzony?
Wszystkie nasze towary są ubezpieczone, więc jeśli otrzymasz produkt w złym stanie, masz prawo do natychmiastowej wymiany bez żadnych kosztów. Aby rozpatrzyć reklamację w agencji, musisz przesłać nam zdjęcie przedstawiające uszkodzenie w ciągu maksymalnie 24 godzin na adre
Jaka jest gwarancja mojego zamówienia?
Każdy producent, zgodnie z prawem, jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na co najmniej 2 lata.
Co jeśli zamówienie nie dotrze?
W dowolnym momencie możesz sprawdzić status swojego zamówienia z naszej strony internetowej. Możesz również wysłać nam wiadomość e-mail na adres, podając numer zamówienia, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. Możesz również zadzwonić do nas pod numer 902 109 841.
Po raz pierwszy kupuję online
Nasza strona internetowa ma 7 lat. Obecnie jesteśmy stroną referencyjną z ponad 75 000 klientów i 250 000 odwiedzin miesięcznie; i wysyłamy średnio 2000 zamówień miesięcznie na całym świecie. Możesz być spokojny, zawsze po raz pierwszy wszystko.
Jaka jest polityka prywatności Brycus?
Możesz sprawdzić nasze warunki prawne. Nasze bazy danych nie będą przekazywane, wypożyczane, sprzedawane ani wymieniane z żadną inną firmą, stowarzyszeniem, osobą lub podmiotem. Aby zachować i zagwarantować swoją prywatność przez cały czas i zgodnie z Ustawą Organiczną 15/1999, możesz mieć dostęp do tych danych oraz możesz skorzystać z prawa dostępu, sprostowania, odwołania i sprzeciwu w dowolnym momencie, wysyłając wiadomość e-mail na adres info @ brycus .is.
Gwarantowana polityka ceny minimalnej
Od Brycus jesteśmy zobowiązani do oferowania wszystkim naszym klientom Gwarantowanej ceny minimalnej. Klient musi poprosić o korektę ceny przed sfinalizowaniem zamówienia lub przed dokonaniem płatności przelewem.
Oto niektóre warunki korzystania z naszej polityki gwarantowanej ceny minimalnej:
· Najtańszy znaleziony produkt musi być taki sam jak zakupiony: nowy, w oryginalnym opakowaniu, bez użycia oraz z oficjalną gwarancją producenta w Hiszpanii, gdy je sprzedajemy.
· Zakupiony produkt musi zostać zakupiony przy użyciu tej samej formy płatności (płatność przy odbiorze, karta, przelew lub PayPal) i na tych samych warunkach. Podobnie zawsze będzie porównywana cena końcowa (w tym podatek VAT i koszty wysyłki).
· Ceny znalezione na stronie internetowej Aukcji nie będą ważne.
· Czasy sprzedaży nie mieszczą się w tym punkcie. Innymi słowy, ceny produktów w okresie sprzedaży nie mogą być porównywane z ceną wcześniejszą.
· Wyłączone są również sklepy i zapasy w likwidacji
· Klient musi uzasadnić pocztą elektroniczną ofertę innego sklepu, biorąc pod uwagę wszystkie te punkty.
Nasi klienci nam ufają
Opinie naszych klientów
Otrzymuj nasze wiadomości