Więcej informacjiSpecjalny czarny nietopliwy smar, wzbogacony smarem stałym z dwusiarczkiem molibdenu, przeznaczony do dużych obciążeń i wysokich temperatur.
Zmniejsza tarcie i zużycie materiałów.
Umożliwia dłuższe okresy między przeglądami konserwacyjnymi.
Nadaje się do łożysk, przekładni zębatych, przegubów, ramion przegubowych, lin, sworzni, gąsienic, łyżek, manewrów.Zastosowania: Stosowane w różnych gałęziach przemysłu: huty, odlewnie, tworzywa sztuczne, motoryzacja, budowa instalacji itp.
W montażu i konserwacji w branży motoryzacyjnej jest wskazany do kolektorów wydechowych, uszczelek i poprzeczek.
Zalecany do smarowania zębników, kół zębatych, ramion przegubowych, lin, sworzni, gąsienic, łyżek, manewrów w ogóle, szczególnie obciążonej mechaniki i/lub wysokich temperatur pracy Zalety: Odporność na wysokie obciążenia i wysokie temperatury.
Zmniejsza tarcie i chroni przed utlenianiem.
Wyjątkowa stabilność mechaniczna i doskonała przyczepność.
Doskonała odporność na utlenianie, wilgoć i środki chemiczne.