Dom i ogród Brycusa
Wyślij do:
Wyślij do:

Warunki użytkowania i sprzedaży

Ogólne warunki sprzedaży


1.-Identyfikacja


Za pomocą niniejszego dokumentu Ogólne Warunki Sprzedaży stosunku umownego, którego celem jest sprzedaż i zakup produktów oferowanych na stronie internetowej www.brycus.pl (zwanej dalej STRONĄ INTERNETOWĄ), własności BRYCUS HOME & GARDEN, SL (zwana dalej USŁUGODAWCĄ) spółka zarejestrowana w Rejestrze Handlowym w Barcelona (tom 43.216, folio 10, strona B 403495), z numerem CIF B65460412 i adresem podatkowym w Vía de las Dos Castillas 33, Complejo Emp. Ática, Edif. 4. 28223 Pozuelo de Alarcón-Madryt.
Wszelkie roszczenia, które WYKONAWCA musi przekazać USŁUGODAWCY, muszą być składane w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w poprzednim akapicie, za pośrednictwem formularza kontaktowego STRONY INTERNETOWEJ lub za pośrednictwem platformy rozstrzygania sporów online ( ODR).
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży podlegają prawu hiszpańskiemu. Strony poddają się, według własnego uznania, rozstrzyganiu sporów i zrzeczeniu się jakiejkolwiek innej jurysdykcji
przed sądami i trybunałami właściwymi dla miejsca zamieszkania użytkownika.


2.-Przedmiot Ogólnych Warunków Sprzedaży


Na mocy niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży USŁUGODAWCA zobowiązuje się dostarczyć ZAMAWIAJĄCEMU produkty, o które zamówił za pośrednictwem STRONY INTERNETOWEJ w zamian za określoną cenę.
Dokonując zakupu produktów dostępnych na STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCY oświadcza, że:
.Jest osobą pełnoletnią i posiadającą zdolność do zawierania umów.
.Przeczytałeś, zrozumiałeś i zaakceptowałeś niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży.
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży należy przeczytać i zaakceptować, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu zakupu przed sfinalizowaniem zakupu.


3.- Obowiązujące przepisy


Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży podlegają przepisom Ustawy o konsumentach i użytkownikach z 2007 r. (Królewski dekret z mocą ustawy 1/2007 z dnia 16 listopada), ustawie nr 7/1998 z dnia 13 kwietnia, Ogólne Warunki umowy. Obie ustawy rozwijają dyrektywę wspólnotową 93/13/EWG w sprawie klauzul w umowach z konsumentami. Spełniają także wymogi określone w ustawie nr 7/1996 z dnia 15 stycznia w sprawie przepisów dotyczących handlu detalicznego, w ustawie nr 34/2002 z dnia 11 lipca o usługach społeczeństwa informacyjnego oraz w przepisach dotyczących zawierania umów telefonicznych lub elektronicznych. z warunkami generalnego wykonawstwa (R.D. 1906/1999 z dnia 17 grudnia).
Dane pozyskane dla pomyślnego realizacji umowy są pozyskiwane i poddawane przetwarzaniu zgodnie z L.O. 15/1999 z dnia 13 grudnia o ochronie danych osobowych.


4.-Zmiana ogólnych warunków


USŁUGODAWCA zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży w dowolnym momencie, bez konieczności wcześniejszego powiadamiania WYKONAWCY, który w każdym przypadku jest odpowiedzialny za zapoznanie się z nimi jako warunek wstępny nabycia dowolnego produktu dostępnego na STRONIE INTERNETOWEJ. W każdym przypadku Ogólne Warunki Sprzedaży wyświetlane na STRONIE INTERNETOWEJ w momencie zakupu przez WYKONAWCĘ odpowiednich produktów będą uważane za ważne i mające zastosowanie. W przypadku sprzeczności pomiędzy niniejszymi Warunkami Ogólnymi a Warunkami Szczegółowymi wynikającymi z zakupionego produktu, pierwszeństwo mają te ostatnie, chyba że Ogólne Warunki są korzystniejsze dla konsumenta, który zastosował się do nich przy zakupie, w takim przypadku Ogólne Warunki zwycięży.obecny.
W przypadku uznania któregokolwiek punktu niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży za nieważny, pozostałe postanowienia pozostaną w mocy i będą interpretowane z uwzględnieniem woli stron i samego celu niniejszych warunków. USŁUGODAWCA nie może korzystać z żadnych praw i uprawnień przyznanych w niniejszym dokumencie, co w żadnym przypadku nie będzie oznaczać zrzeczenia się z nich, chyba że zostanie wyraźnie uznany przez USŁUGODAWCĘ.


5.- Rejestracja jako Użytkownik


W celu złożenia zamówienia w SERWISIE nie jest konieczna rejestracja jako Użytkownik.
Rejestracji użytkownika można dokonać NA STRONIE INTERNETOWEJ. W ten sposób ZAMAWIAJĄCY będzie mógł uzyskać dostęp do sekcji zarejestrowanych użytkowników i znaleźć istotne informacje na temat statusu swojego zamówienia. Użytkownik może w każdej chwili
zrezygnować z subskrypcji poprzez formularz kontaktowy STRONY INTERNETOWEJ.


6.-Proces zakupu


Proces zakupu składa się z następujących kroków:
A. Rozpoczęcie procesu zakupowego
Aby dokonać zakupu należy wybrać żądane produkty spośród oferowanych na stronie i dodać je do koszyka/koszyka.
Produkt.
Nabyty produkt może podlegać, ze względu na dostępność producenta, nieistotnym modyfikacjom komponentów lub funkcji, o ile nie umniejszają one reklamowanych cech i funkcji. Karty produktów mogą zawierać literówki, nieścisłości lub błędy typograficzne, które można w każdej chwili zmodyfikować lub usunąć. Opublikowane zdjęcia mają charakter poglądowy.
Cena.
Wszystkie ceny wyrażone są w EURO lub w oficjalnych walutach krajów, w których produkt jest sprzedawany. Ceny będą cenami opublikowanymi na STRONIE INTERNETOWEJ w momencie złożenia zamówienia. Wszystkie ceny zawierają podatek od wartości dodanej (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami, jednak w zależności od obszaru wysyłki koszty i podatki związane z wysyłką i realizacją zamówienia są wyłączone, o czym w stosownych przypadkach zostaną poinformowani i doliczeni do ceny końcowej .
Ceny mogą ulec zmianie w każdej chwili, aczkolwiek ewentualne zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia, dla których zostało już przesłane Potwierdzenie Zamówienia.
Oferty flash publikowane na STRONIE INTERNETOWEJ mają określony czas trwania. Zakończenie stanu magazynowego produktu stanowi uzasadnioną przyczynę wycofania oferty flash przed wskazanym terminem końcowym.
B. Formalizacja zakupu
Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka możesz go wyświetlić i sprawdzić wszystkie dodane produkty.
Po zatwierdzeniu koszyka należy podać informacje dotyczące rozliczeń i wysyłki produktów. W tym celu niezbędne będzie podanie m.in. następujących danych: imienia lub nazwy firmy, adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail, które w każdym przypadku muszą być prawdziwe i dokładne. Masz również możliwość zapisania się, aby otrzymywać ekskluzywne oferty i promocje ze STRONY INTERNETOWEJ, za pośrednictwem której otrzymujesz informacje o USŁUGODAWCY.
Po potwierdzeniu zamówienia ZAMAWIAJĄCY zostanie poinformowany o wszystkich danych z nim związanych (w tym numerze zamówienia) drogą mailową. W przypadku zamówień złożonych z możliwością płatności przelewem, zamówienie zostanie w 100% potwierdzone dopiero po dokonaniu płatności za zamówienie i otrzymaniu przez USŁUGODAWCĘ zadatku.
USŁUGODAWCA w żadnym wypadku nie będzie ponosił odpowiedzialności w związku z:
Błędy lub opóźnienia spowodowane przez ZAMAWIAJĄCEGO podczas wprowadzania swoich danych do formularza zamówienia, powolność lub niemożność otrzymania przez odbiorców potwierdzenia zamówienia lub wszelkie okoliczności mogące powstać, gdy zdarzenia te są spowodowane problemy w sieci Internet, przyczyny losowe lub siła wyższa oraz wszelkie inne nieprzewidywalne zdarzenia wykraczające poza dobrą wiarę USŁUGODAWCY lub leżące poza prawidłowym funkcjonowaniem jego elektronicznego systemu zawierania umów. W każdym przypadku USŁUGODAWCA zobowiązuje się rozwiązać wszelkie mogące wystąpić problemy i zapewnić ZAMAWIAJĄCEMU wszelkie niezbędne wsparcie w celu szybkiego i satysfakcjonującego rozwiązania zdarzenia, które umożliwi dotrzymanie warunków doskonałej sprzedaży.
Błędy lub szkody spowodowane nieefektywnym i złym korzystaniem z usługi przez WYKONAWCĘ lub podaniem przez WYKONAWCĘ fałszywych danych w momencie formalizowania zamówienia.
.O niedziałalności lub problemach adresu elektronicznego udostępnionego przez ZAMAWIAJĄCEGO w celu przetworzenia potwierdzenia zamówienia.
C. Płacić
ZAMAWIAJĄCY wyraża zgodę na zapłatę kwoty towaru z góry.
Wynagrodzenie za produkt faktycznie żądany przez ZAMAWIAJĄCEGO w zależności od żądanego produktu będzie takie, jakie zostało wskazane na STRONIE INTERNETOWEJ oraz to, które widnieje w konkretnym żądaniu ZAMAWIAJĄCEGO w danym momencie, żądaniach, które będą stanowią szczególne warunki konkretnego żądania.
Ceny produktów widoczne na STRONIE INTERNETOWEJ zawsze zawierają podatek VAT.
Oprócz ceny, która pojawia się na STRONIE INTERNETOWEJ dla każdego z oferowanych produktów, należy doliczyć odpowiednie koszty wysyłki.
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest zapłacić kwotę odpowiadającą złożonemu przez niego zamówieniu dowolną z dostępnych metod płatności.
Płatność przelewem
Płatności przelewem bankowym realizowane są po skompletowaniu zamówienia. Dane do wykonania przelewu pojawią się podczas zatwierdzania zamówienia oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymasz na koniec procesu zakupu.
Będziesz miał 3 dni na otrzymanie płatności przelewem na rachunek bieżący BRYCUS HOME & GARDEN, SL. Jeżeli termin upłynie, Twoje zamówienie zostanie anulowane.
Zamówienie zostanie ostatecznie zatwierdzone po otrzymaniu przelewu. W tym czasie WYKONAWCA otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
W przypadku płatności przelewem czas dostawy zaczyna się liczyć dopiero po otrzymaniu i zatwierdzeniu przelewu.
Płatność kartą
Płatności kartą bankową dokonywane są w całości przy składaniu zamówienia i wyłącznie w euro. Płatności kartą bankową są bezpieczne dzięki bezpiecznej platformie e-commerce firmy Redsys, opartej na „modelu trzech domen” (technologia 3D Secure). Rozwiązanie to obejmuje cały proces zakupowy, od momentu wejścia właściciela na stronę sprzedawcy, aż do procesu autoryzacji płatności, łącznie z uwierzytelnieniem klienta. Zbiór informacji związanych z Twoją kartą bankową nie jest zarejestrowany w bazie BRYCUS HOME & GARDEN, SL. W żaden sposób nie otrzymujemy, nie rejestrujemy ani nie przechowujemy żadnych elementów związanych z Twoimi informacjami bankowymi. Po autoryzacji Twojej płatności przez Redsys, zostaniesz automatycznie przekierowany na naszą stronę internetową. Dane osobowe zawarte w pliku cookie zostaną usunięte. Ponieważ zamówienia są brane pod uwagę dopiero po autoryzacji płatności, nie można zastosować żadnych rabatów ani kar za zwłokę. Przesyłając dane do banku, stosujemy technologię szyfrowania, która pozwala na bezpieczne przesłanie wszystkich danych osobowych wymaganych w ramach transakcji, takich jak imię i nazwisko, adres czy numer karty kredytowej.
Płatność przez Paypal
PayPal to bezpieczna metoda płatności, która umożliwia szybkie płacenie za przedmioty bez podawania danych bankowych w witrynie sprzedawcy. Wystarczy je wprowadzić podczas tworzenia konta PayPal. Dane są szyfrowane i pozostają w bezpiecznym środowisku na zawsze. Jeśli posiadasz już konto PayPal, możesz skorzystać z niego na naszej stronie internetowej, aby szybko i bezpiecznie zapłacić za swoje zakupy. Nawet jeśli nie posiadasz konta PayPal, możesz wybrać tę metodę płatności. W momencie płatności zostaniesz przekierowany na stronę PayPal, gdzie możesz wprowadzić dane swojego konta bankowego (oraz zdecydować, czy chcesz utworzyć konto PayPal).
Płatność przez Bizum
Płatności można dokonać poprzez platformę Bizum. Jest to usługa transparentna, oferowana poprzez kanały bankowe, dzięki czemu jest w pełni wspierana przez bankowe systemy bezpieczeństwa. Przelew zleca bank i to on odpowiada za uwierzytelnienie.
Podziel swoją płatność za pomocą SeQura
W momencie zakupu możesz podzielić kwotę zamówienia na 3, 6 lub 12 miesięcznych płatności. Natychmiast i bez dokumentów. Tylko z Twoim DNI lub NIE, telefonem komórkowym i kartą. Tylko jeden stały koszt miesięcznie (różni się w zależności od kwoty zamówienia). Brak odsetek, NIP 0%. Żadnych ukrytych kosztów.
W momencie zakupu pierwsza płatność dokonywana jest kartą, a reszta zostanie pobrana automatycznie na podstawie wybranych przez Ciebie płatności miesięcznych.
Możesz zmodyfikować plan płatności lub opłacić całość w dowolnym momencie, bez dodatkowych kosztów. Możesz także wybrać lub zmodyfikować dzień miesiąca, w którym chcesz zapłacić.
SeQura będzie Cię przez cały czas informować za pośrednictwem poczty e-mail i SMS-ów.
Jest to usługa SeQura, która umożliwia zapisanie karty, dzięki czemu nie trzeba ponownie wprowadzać danych płatności podczas dokonywania zakupów.
Najpierw odbierz, zapłać później za pomocą SeQura
Rób zakupy online tak, jak zawsze: płać, gdy otrzymasz zamówienie, sprawdź je, a to Cię przekona.
Masz do 7 dni od wysłania zamówienia na dokonanie płatności kartą kredytową lub debetową, przelewem lub wpłatą na konto. Oferujemy również opcję spłaty w ciągu 3 lub 6 miesięcy. Usługa oferowana przez SeQura nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. W momencie zakupu nie musisz zostawiać danych bankowych. SeQura poinformuje Cię o warunkach i metodach płatności e-mailem i SMS-em.
Po dokonaniu zakupu za pomocą SeQura, jeśli zapiszesz swoją kartę, nie będziesz już musiał ponownie wprowadzać szczegółów płatności podczas zakupów.
Platforma płatnicza Adyen
Adyen to firma z branży technologii finansowych, która zapewnia kompleksową platformę płatniczą umożliwiającą korzystanie z szerokiej gamy metod płatności, w tym kart kredytowych i debetowych, przelewów bankowych i portfeli cyfrowych. Platforma Adyen została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezpieczne i bezproblemowe płatności zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom.
D.-Wysyłka
USŁUGODAWCA wyśle produkt lub produkty zakupione za pośrednictwem SERWISU, na adres pocztowy wskazany w formularzu zamówienia, który nie musi odpowiadać skrytce pocztowej ani miejscom publicznym, takim jak np. drogi publiczne , place, dworce, lotniska lub inne podobne.
Wszystkie zamówienia zależą od dostępności produktów. W przypadku wystąpienia trudności w dostawie produktów lub braku towaru na magazynie USŁUGODAWCA postara się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Koszty dostawy kalkulowane są na podstawie adresu wysyłki, cech wybranych produktów oraz ilości zamówionych sztuk.
Wszystkie wydatki pojawiają się w koszyku przed potwierdzeniem zamówienia.
Zamówienie może zostać anulowane lub zmodyfikowane bez ponoszenia kosztów przez ZAMAWIAJĄCEGO jedynie wówczas, gdy nie zostało jeszcze wysłane. W takim przypadku należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy wybierając zakładkę „Anuluj lub zmień zamówienie”, aby móc je jak najszybciej zrealizować.
E.- Dostawa
USŁUGODAWCA nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w dostawie, gdy dane wprowadzone przez ZAMAWIAJĄCEGO w formularzu zamówienia nie odpowiadają rzeczywistości lub zostały pominięte.
Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku. Terminy dostaw wskazane na karcie produktu są przybliżone i zawsze liczone są w dniach roboczych i różnią się w zależności od tego, czy produkt znajduje się w magazynie lub w zależności od terminów dostaw u naszych dostawców.
Istnieją głównie 3 kategorie pakietów:
Waga od 1 kg do 30 kg i wymiary mniejsze niż 1 m x 1 m x 1 m.
Dostawa zostanie zrealizowana pod drzwi domu WYKONAWCY.
Waga od 31 kg do 1000 kg i wymiary mniejsze niż 2,3 m.
Dostawa będzie realizowana na poziomie ulicy, gdzie ciężarówka może opuścić towar na ziemię za pomocą platformy. Transport paczki do domu, nieruchomości lub lokalu nie należy do obowiązków ani zadań przewoźnika, chyba że zostało to wcześniej zakontraktowane. Możliwe jest, że dostawca dobrowolnie współpracuje przy realizacji zamówienia, lecz nie jest do tego zobowiązany. Dostawa nie obejmuje montażu ani demontażu, chyba że zostało to wcześniej uzgodnione.
Waga od 31 kg do 1000 kg i wymiary większe niż 2,3 m
Będzie wliczony w cenę transportu wyłącznie na adres WYKONAWCY, rozładunek na poziomie ulicy nie jest wliczony w cenę. Wymiary te przekraczają szerokość wózka i rozładunek wózkiem paletowym od tyłu jest niemożliwy. W celu rozładunku towaru z samochodu ZAMAWIAJĄCY musi posiadać niezbędne środki w postaci windy lub personelu. Rozładunek zamówienia na ulicy nie jest obowiązkiem ani zadaniem przewoźnika, chyba że zostało to wcześniej zlecone.
Status realizacji zamówienia można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej przewoźnika. W wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki znajdziesz link do śledzenia zamówienia.
W momencie dostawy należy zawsze:
1.- Sprawdź, czy zawartość odpowiada oczekiwanemu towarowi.
2.- Potwierdź, że w momencie odbioru opakowanie jest w idealnym stanie, obejmuje to całą metalową taśmę, bez brakujących części lub naprawionych nacięć, sprawdź także, czy w folii z tworzywa sztucznego nie ma otworów, które mogłyby owija całą paczkę. I pamiętaj, że pakiet nie ujawnia żadnych anomalii.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA W przypadku niezgodności z paczką zawierającą zakupiony przedmiot.
1.- W przypadku wykrycia jakiejkolwiek nieprawidłowości w paczce osoba odbierająca towar ma obowiązek pisemnie przedstawić zaistniały problem na urządzeniu PDA lub tablecie przewoźnika. Wskazanie daty i godziny pobrania wraz z jasnym opisem wykrytego problemu oraz zrobienie zdjęć jako kopię zapasową dla późniejszej procedury. UWAGA: NIE jest dopuszczalne wpisanie „chyba że zostało sprawdzone lub oczekuje na sprawdzenie”, należy podać znacznie więcej szczegółów, włączając tekst objaśniający, a w ostatnim przypadku skontaktować się z naszą firmą lub odmówić przyjęcia.
2.- Po przeprowadzeniu procedury i wykryciu problemu należy poinformować USŁUGODAWCĘ PISEMNIE o stwierdzonej niezgodności, załączając zdjęcia potwierdzające tę niezgodność w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania zamówienia, aby móc zarządzać incydentem. Taka szybkość reakcji jest tym, czego wymaga od nas firma ubezpieczająca towar i jest JEDYNYM sposobem żądania odpowiednich obowiązków, ponieważ od momentu otrzymania towaru masz 24 godziny na przeprowadzenie procedury, w przeciwnym razie nie będzie możliwe żądanie żadnego rodzaju odpowiedzialności ze strony firmy transportowej.
F.-Faktura
KONAWCA może zażądać wystawienia faktury poprzez wypełnienie formularza kontaktowego wybierając temat „Zamów fakturę”, a fakturę otrzyma w najszybszym możliwym terminie.


7.-Gwarancja


USŁUGODAWCA obowiązany jest dostarczyć produkt w stanie nienaruszonym, zwolniony od wszelkiej odpowiedzialności w związku z ewentualnymi uszkodzeniami lub wadami opakowań produktów powstałymi po jego dostarczeniu do ZAMAWIAJĄCEGO, a które powstały bezpośrednio przez niego z powodu niewłaściwego użycia produktu.
USŁUGODAWCA będzie odpowiedzialny za zgodność sprzedanego produktu z kartą znajdującą się na STRONIE INTERNETOWEJ w chwili jego nabycia lub wydaną ZAMAWIAJĄCEMU oraz za jego prawidłowe funkcjonowanie. ZAMAWIAJĄCY przed podpisaniem dostawy zamówienia ma obowiązek sprawdzić, czy dostarczony produkt jest w idealnym stanie. USŁUGODAWCA nie ponosi jednak odpowiedzialności za niezgodności, o których ZAMAWIAJĄCY wiedział lub których nie mógł rozsądnie zignorować w chwili zawarcia umowy, lub które powstały na skutek nieprawidłowego montażu produktu przez kupującego przy instrukcje instalacji zostały dostarczone i są jasne i pozbawione błędów opisowych. Nie ponosi także odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie ZAMAWIAJĄCY wyrządzi zakupionemu produktowi w wyniku jego oczywistego niewłaściwego użycia.
Gwarancja nie obejmuje:
.Uszkodzenie produktu wynikające z normalnego zużycia, z uwzględnieniem jego charakteru, funkcji, składu i ceny.
. Nieznaczne różnice w produktach, ponieważ mogą występować różnice między produktami dostarczonymi a produktami przedstawionymi na STRONIE INTERNETOWEJ, głównie w odniesieniu do produktów rzemieślniczych, których jednorodność produkcji nie może być zagwarantowana, lub produktów, które zostały podlegały dostosowaniom związanym z ewolucją techniczną lub technologiczną. Różnice takie, gdyż nie wpływają na podstawowe cechy produktów i nie wpływają na ich jakość, nie mogą uzasadniać anulowania zamówienia lub odmowy dostawy. Ponieważ nie można zagwarantować dokładnego odwzorowania produktów na STRONIE INTERNETOWEJ, w szczególności ze względu na różnice w wykończeniu kolorów w programach komputerowych przeglądających Internet i/lub na ekranach, USŁUGODAWCA nie ponosi odpowiedzialności za niedokładność zdjęć pojawiających się na STRONIE INTERNETOWEJ .
Produkty, które były używane zbyt intensywnie, w szczególności w celach innych niż prywatne.
.Wszystkie wady produktu, które mogą wynikać z nieprawidłowego montażu, przechowywania, konserwacji lub montażu (nieprzestrzegania instrukcji montażu), z wady konserwacyjnej, z niewłaściwego użytkowania, nieprawidłowego lub niezgodnego ze stanem technicznym lub specyfikacji użytkowych (nieprzestrzeganie zaleceń konserwacyjnych), przeróbek lub napraw dokonanych przez kupującego lub osobę trzecią, uszkodzeń spowodowanych przez przedmioty zewnętrzne (np. telewizor zbyt ciężki na meblu nieprzeznaczonym do tego celu), spowodowane przez czynniki zewnętrzne zdarzeń takich jak wypadki, uderzenia, pożary, akty wandalizmu, szkody spowodowane przez wodę, światło naturalne lub sztuczne (w przypadku przebarwień), klęski żywiołowe lub niekorzystne warunki atmosferyczne.
USŁUGODAWCA ponosi odpowiedzialność przez okres trzech lat, jeżeli produkty zostały nabyte po dniu 1 stycznia 2022 roku, licząc od dnia dostarczenia produktu, za powstałą niezgodność. niniejszymi Warunkami Ogólnymi oraz kartą odpowiadającą zakupionemu produktowi, jednakże przyjmuje się, że jedynie brak zgodności w ciągu sześciu miesięcy od dostawy produktu istniał już w chwili dostarczenia przedmiotu, chyba że udowodniono inaczej. Produkty zakupione przed 2022 rokiem objęte są dwuletnią gwarancją na wady produkcyjne.
Niedotrzymanie powyższego terminu, choć nie będzie wiązać się z utratą prawa do stosownej korekty, spowoduje, że ZAMAWIAJĄCY będzie odpowiedzialny za szkody faktycznie spowodowane opóźnieniem w przekazaniu brak zgodności. .
Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, ZAMAWIAJĄCY może dokonać wyboru pomiędzy żądaniem naprawy lub wymiany produktu, chyba że jedna z tych dwóch opcji jest obiektywnie niemożliwa lub nieproporcjonalna.
W przypadku braku zgodności produktu naprawa lub wymiana będzie bezpłatna dla ZAMAWIAJĄCEGO posiadającego status prawny konsumenta i użytkownika zgodnie z obowiązującymi przepisami. Należy ją przeprowadzić w rozsądnym terminie.
W przypadku gdy naprawa lub wymiana nie jest możliwa, ZAMAWIAJĄCY może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, aczkolwiek w żadnym wypadku nie nastąpi odstąpienie od umowy, gdy brak zgodności ma mniejsze znaczenie.


8.-Prawo odstąpienia od umowy


USŁUGODAWCA przyznaje ZAMAWIAJĄCEMU prawo odstąpienia od umowy na zasadach i w terminach określonych w art. 68 do 79 Ustawy o konsumentach i użytkownikach z 2007 r. (Królewski Dekret Ustawodawczy 1/2007 z dnia 16 listopada 2007 r. ) oraz w sztuce. 10 ustawy nr 7/1996 z dnia 15 stycznia o Regulaminie handlu detalicznego, na mocy którego ZAMAWIAJĄCY posiadający status konsumenta może odstąpić od zawartej umowy, powiadamiając o tym USŁUGODAWCĘ w przewidzianym prawem terminie. bez konieczności uzasadniania swojej decyzji i bez jakichkolwiek kar, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu dostarczonego towaru lub usługi, które zgodnie z art. 101 Prawa Konsumenckiego i Użytkownika z 2007 r. będzie należeć do ZAMAWIAJĄCEGO.
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przysługującego ZAMAWIAJĄCEMU posiadającemu status konsumenta, USŁUGODAWCA zwróci uiszczoną kwotę wraz z ceną i należnymi podatkami. Termin na skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni kalendarzowych, liczonych od dnia otrzymania zakupionego towaru i po jego wykonaniu USŁUGODAWCA przystąpi do zwrotu kwot zapłaconych za nabycie towaru po jego zwróceniu. Zwrot kwoty zakupu zostanie dokonany przy użyciu pierwotnie użytego przez Klienta sposobu płatności, w terminie maksymalnie 5 dni roboczych.
W celu skorzystania z tego prawa formularz kontaktowy STRONY INTERNETOWEJ udostępniany jest ZAMAWIAJĄCEMU w celu powiadomienia USŁUGODAWCY, w sposób prawnie dozwolony i w ustalonych terminach.
W każdym przypadku KONTRAHENT poniesie bezpośrednie koszty zwrotu ww. produktu, gdyż jest to sprzedaż na odległość. ZAMAWIAJĄCY ponosi odpowiedzialność za cenę zakupu towaru tylko wtedy, gdy jego zwrot jest niemożliwy na skutek utraty, zniszczenia lub innej przyczyny uniemożliwiającej zwrot zakupionego towaru albo też zmniejszenie wartości towaru nie jest następstwem jego używać zgodnie z charakterem przedmiotu.
Należy pamiętać, że jeśli produkt nie zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, towar ulegnie amortyzacji.


9.- Ochrona danych osobowych


Informujemy ZAMAWIAJĄCEGO o istnieniu pliku oraz prośbę o wyrażenie zgody na zautomatyzowane przetwarzanie danych: W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO do formularzy, które mogą znajdować się na jej stronie internetowej, USŁUGODAWCA ściśle przestrzega obowiązujących przepisów Ustawy 15/1999 o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów ją rozwijających i informuje ZAMAWIAJĄCEGO, że dane, o których mowa, zostaną włączone do pliku w celu automatycznego przetwarzania przez ZAMAWIAJĄCEGO Twoja zgoda poprzez akceptację niniejszych Ogólnych Warunków na powyższe leczenie.
Cel zabiegu
USŁUGODAWCA zbiera określone dane osobowe, które ZAMAWIAJĄCY wprowadza do formularza w celu sformalizowania zakupu i sprzedaży produktów. USŁUGODAWCA informuje, że będzie zarządzał tymi danymi w sposób automatyczny. USŁUGODAWCA będzie przetwarzał te dane w celu rozliczenia i wysyłki produktu, a także okresowego przesyłania ofert i informacji handlowych ZAMAWIAJĄCEMU. W każdym przypadku dane zbierane i przetwarzane przez USŁUGODAWCĘ są danymi podstawowymi dla celów wskazanych powyżej.
Obowiązkowe wprowadzenie danych:
Pola, przy których w istniejących formularzach pojawia się czerwona ramka, to te, które wymagają obowiązkowej odpowiedzi i ich niewypełnienie będzie skutkować poważnym brakiem możliwości wysłania zapytania lub złożenia konkretnego zamówienia.
Prawo dostępu, sprostowania, anulowania i sprzeciwu
Wykonawca, który wprowadzi swoje dane osobowe w różnych formularzach rejestracyjnych, będzie miał pełne prawo do skorzystania z prawa dostępu, sprostowania, anulowania i sprzeciwu w dowolnym momencie, zwracając się o to za pośrednictwem formularza kontaktowego STRONY INTERNETOWEJ, w tym w obu przypadkach kopia DNI lub inny dokument potwierdzający tożsamość właściciela danych. USŁUGODAWCA przypomina, że zobowiązuje się do poszanowania i całkowitej poufności przy gromadzeniu i przetwarzaniu danych osobowych WYKONAWCY, deklarując, że zobowiązuje się nie przekazywać ich osobom trzecim w żadnym przypadku, bez uprzedniej zgody ich właścicieli.
Bezpieczeństwo
USŁUGODAWCA zapewnia całkowitą poufność i prywatność gromadzonych danych osobowych, dlatego też przyjęto niezbędne środki bezpieczeństwa, aby zapobiec zmianie, utracie, nieuprawnionemu przetwarzaniu lub dostępowi, a tym samym zagwarantować ich integralność i bezpieczeństwo, zwłaszcza te przewidziane w Dekrecie Królewskim 994/1999 z dnia 11 czerwca, który zatwierdza Rozporządzenie w sprawie środków bezpieczeństwa dla zautomatyzowanych plików zawierających dane osobowe. USŁUGODAWCA nie ponosi w żadnym wypadku odpowiedzialności za zdarzenia, które mogą wyniknąć na danych osobowych, jeżeli wynikają one z ataku lub nieuprawnionego dostępu do systemów w sposób niemożliwy do wykrycia ze względu na wdrożone zabezpieczenia lub gdy wynika z braku staranności ze strony ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie ochrony i przechowywania jego kodów dostępu lub własnych danych osobowych.
Prawdziwość danych
ZAMAWIAJĄCY odpowiada za prawdziwość swoich danych, zobowiązując się do niewpisywania danych nieprawdziwych oraz do ich ewentualnej modyfikacji.
Odpowiedzialność
USŁUGODAWCA w żadnym wypadku nie będzie odpowiedzialny za:
Błędy i zdarzenia, które mogą wystąpić w komunikacji lub niekompletnych transmisjach, w związku z czym nie ma gwarancji, że usługi witryny internetowej będą stale dostępne do dokonywania zakupów oferowanych produktów.
Produkcji wszelkiego rodzaju szkód, jakie ZAMAWIAJĄCY lub osoby trzecie mogłyby wyrządzić STRONY INTERNETOWEJ, uniemożliwiając normalny rozwój operacji zakupu.
USŁUGODAWCA zastrzega sobie prawo do zawieszenia dostępu do STRONY INTERNETOWEJ bez uprzedniego powiadomienia, na zasadzie uznaniowej i na zasadzie ostatecznej lub tymczasowej, do czasu upewnienia się, że ponosi faktyczną odpowiedzialność za ewentualne szkody, które mogą powstać. Podobnie USŁUGODAWCA będzie współpracował i powiadamiał właściwy organ o takich zdarzeniach w momencie, gdy będzie miał wiarygodną wiedzę, że powstałe szkody stanowią jakikolwiek rodzaj nielegalnej działalności. Bez uszczerbku dla tego WYKONAWCY, którzy zakupili produkt na stronie internetowej przed zawieszeniem, mają gwarancję skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy lub wynikającego z braku zgodności produktu, drogą pocztową lub elektroniczną do Zamawiającego adresy wskazane w nagłówku niniejszego dokumentu.
Prawa autorskie
USŁUGODAWCA informuje, że zawartość, programowanie i projekt STRONY INTERNETOWEJ są w pełni chronione prawem autorskim, a jakiekolwiek powielanie, komunikowanie, rozpowszechnianie i przekształcanie ww. elementów jest wyraźnie zabronione. pisemną zgodę USŁUGODAWCY.


10.- Siła wyższa


Ani USŁUGODAWCA, ani ZAMAWIAJĄCY nie ponoszą odpowiedzialności za nieprzestrzeganie niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży na skutek działania siły wyższej, za którą obydwoje nie mają kontroli. Przez przyczynę siły wyższej należy rozumieć każde działanie, zdarzenie, brak działań, zaniechanie lub wypadek pozostający poza rozsądną kontrolą, a w szczególności i wyłącznie w celach ilustracyjnych i nieograniczających: strajki, lokaut lub inne działania protestacyjne katastrofy, klęski żywiołowe, zamieszki społeczne, zagrożenia lub ataki terrorystyczne, niemożność korzystania z pociągów, statków, samolotów, transportu samochodowego lub innych środków transportu, m.in.
Rozumie się, że zobowiązania zostaną zawieszone na okres, w którym przyczyna siły wyższej będzie się utrzymywać, a my otrzymamy przedłużenie terminu w celu spełnienia wspomnianych obowiązków na okres równy czas trwania przyczyny siły wyższej Siła wyższa.


11.- Częściowa nieważność


Jeśli którekolwiek z niniejszych Ogólnych warunków sprzedaży zostaną uznane za nieważne w drodze stanowczej uchwały kompetentnego organu, pozostałe warunki pozostaną w mocy, bez wpływu wspomnianego stwierdzenia nieważności, a Nieważna lub nieobowiązująca klauzula zostanie zastąpiona inną, którą można w możliwie najbardziej odpowiedni sposób przyrównać do poprzedniej.


12.-Powiadomienia


Powiadomienia, które wysyłasz do USŁUGODAWCY, najlepiej kierować poprzez formularz kontaktowy i odpowiadać na email podany przez ZAMAWIAJĄCEGO.


13.-Obsługa klienta


Komunikacja z USŁUGODAWCĄ powinna być kierowana poprzez formularz kontaktowy, co umożliwi szybką reakcję. W każdym przypadku USŁUGODAWCA udostępnia numer telefonu Biura Obsługi Klienta (+34) 918 314 064 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 oraz od 15:00 do 17:00.

Nasi klienci nam ufają

4,12/5 (664 głosów)

Opinie naszych klientów


Otrzymuj nasze wiadomości

Patrz szczegóły + -
Zaznaczając tę opcję, prześlemy Ci najlepsze oferty oraz ekskluzywne promocje i rabaty na Twój adres e-mail. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji.

Ustaw preferencje dotyczące plików cookie

Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapewnić Ci spersonalizowaną, bezpieczną i niezawodną obsługę oraz móc mierzyć wydajność strony w celu ciągłego ulepszania naszych usług. Aby uzyskać więcej informacji lub w dowolnym momencie edytować preferencje dotyczące plików cookie, odwiedź stronę Polityka plików cookie
Wychodzić